torstai 5. tammikuuta 2012

Terveiset himasta.

Joumään ja sitärataa, duunia lagitusta duunia lagitusta ja sitärataa se meikäläsein elämä on, valitettavasti. Porukat oli poissa ma-ti yön ja meillä oli jotain eteläläisporukkaa hengailemassa kun ne tuli sallasta uudenvuoden veitosta poijjes sivistyksen pariin. Polteltiin bongia ja jauhettiin skeidaa.



Hoo tänään tuli ps3 kotia ja vielä 42" näyttö ja änäri tulossa, kohta samun sosiaalinen elämä loppuu totaalisesti, noeisentään. Mutta onpahan sairaslomalla sitte tekemistä, kun leikkausaika varattu ja 26.1 leikkauspöydällä korjauttaa polvi.

Terveisin Samuel "Koutsi" Satomaa.

8 kommenttia:

  1. kai mun on pakko sanoo tää ku kerran tohon sun sukunimenki laitoit, et oot mulle sukuu. ei mul muut. hienoo työt oot blogin suhteen tehny eli jatka samaan malliin! :))

    VastaaPoista
  2. ei tuo oo bongi ! :)

    VastaaPoista
  3. mitä ihmettä, bongitusta, joo-o...

    VastaaPoista
  4. EI OO BONGI VITSIN SPEDE :---D

    VastaaPoista
  5. kesätyttö saako kysyä että mistä päin oot ?

    Ja suuret pahoittelut "virheestä", sanotaanko näin että se on vesipiippu mutta minulla on tapana kutsua tätä bongiksi.

    VastaaPoista
  6. oot niin ihana :D en kestä! hassuu ku oot oulusta ja oon nähny sut sika monta kertaa ja meil on yhteisiä kavereitaki! hahaa :)

    VastaaPoista
  7. samu joo saat kysyä! espoosta oon ja täällä päin asunu koko elämäni. paitsi käväsin kirkkonummel 7vuotta ja sit sveitsis vuoden mut nyt oon puol vuotta ollu taas espoos :)

    VastaaPoista
  8. älä sano bongiksi, antaa huonon vaikutelman :/ vaikka voisin ehkä sulle kyllä bonginki kuvitella ! :D
    -ellu

    VastaaPoista