tiistai 6. marraskuuta 2012

Ainola - checked!

Mun ehdota-postaukseen tuli monta äärimmäisen hyvää postausehdotusta. Samu ehti jo kommenteista inspiroitua ja poistua mukavuusalueelta lähtemällä kuvaamaan öistä Oulua. Mää en niinkään mukavuusalueelta poistunu ku kyllä mää ennenki oon Ainolassa pimeellä käyny kuvaamassa, mutta edellisestä kerrasta on jo melkeen vuosi nii vois tota sanoo jo niskasta kiinni ottamiseksi. Tai laiskuuden voittamiseksi. Ja kyllähän se palakitti, normaalisti oisin varmaan pelannu illan Assassin's Creediä ja katellu Homelandia ja illalla menny nukkumaan. Käteen ois jääny ei mitään. Mutta nytpä jäi ja tyytyväinen olen. Iso kiitos Henrikille ku lähit kaveriksi. Olit hyvä salamamies, malli ja valokuvaaja!

Kiitos ehdotuksista kaikille ja noiden toteuttaminen jatkuu talven mittaa. Tai kevään ja miksei kesänki, ei aina olla niitä nopeimpia.

DSC_0023-3

DSC_0012-3

DSC_0035-2

DSC_0041-2

DSC_0066-2

DSC_0105-2

DSC_0128-2

Jenni ehdotti, että tekisin överin ruokapostauksen. Hyvä idea ei siinä mitään, mutta mää en mun perus kana ja riisi-satsista ei överiä iha helposti saa. Eikä mulla oo ees kunnon ruokapöytää. Mutta ei mun omatunto anna jokaselle Jennin ehdotukselle sanoa ei nii oli pakko huumorimielessä pakko sitte nappasta kuva ateriasta jonka valmistaa noin kahdessa minuutissa ja jota syön sillon ku on kiire tai laiska olo. Tänään olin kiire, bussi tulis 15 min päästä ja piti päästä sinne Ainolaan!

DSC_0005-2

13 kommenttia:

  1. Perskuta Lasse ! Kaunista katseltavaa !

    VastaaPoista
  2. ottaisin vaikka heti ton neljännen kuvan itelle tauluksi!!

    VastaaPoista
  3. Nyt oli kyllä niin tyylipuhtaan hienoja kuvia että pakko kommentoija! T: Anonyymi Joel!

    VastaaPoista
  4. kaupunkikuva on ylihieno!

    VastaaPoista
  5. woot!! upeeta, käytitkö jalustaa näissä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En käyttäny. Tohon neljänteen oisin tarvinnu ku valotusaika joku 5 sek ja piti kaidetta vasten tukea nii ei saanu mitään maailman tarkointa kuvaa.

      Poista
  6. neljäs kuva on huippuhieno!

    VastaaPoista
  7. pelaaks toi sun kaveris kärpissä?

    VastaaPoista
  8. Kiitos kovasti kaikille! Motivoi tollaset kommentit kovasti tekemään tän kaltasii postauksia jatkossaki!

    VastaaPoista
  9. eka ja nelijäs kuva on kyllä niiiin ylihienoja!

    VastaaPoista