lauantai 9. marraskuuta 2013

Laura & Sammeli

Kävin tossa kolmisen viikkoo sitte kuvaileen Lauran ja Sammelin häitä tuolla Nurmijärvellä päin. Laura on meidän serkuksista ensimmäinen joka meni naimisiin ja oisin varmasti ollu häissä ilman aiemmin tullutta kuvauskeikkatarjoustakin. Häät itessään olin kyllä tosi kivat ja muutenki maistu kyl tällänen intin arjesta irtautuminen. Lisäksi kuviinkin oon ihan tyytyväinen. Tää postaus on siitä spesiaali et en oo aiemmin julkassu aiemmin tääl hääpostauksii vaikka häitä on tullut jonkinverran aiemminkin kuvailtua. Mikäli kuvat miellyttävät ja haluat minun kuvaavan hääsi, ota yhteyttä ylhäältä profiilini kautta löytyvän puhelinnumeron tai sähköpostin kautta.

_DSC0063-2

_DSC0092-2

_DSC0102-2

_DSC0126-2

_DSC0217

_DSC0233-2

_DSC0054-3

Loppuun vielä minä in the action by Tomi Lehtola:

minä

4 kommenttia:

  1. Tosi hyviä kuvia, wouu! Voi ku pääsisinki noin pitkälle,nimittäin häihin;D Suosikkikuvaajani oot:) Ja sinut kyllä haluisin palkata kuvaamaan:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän kovasti! Ei muutaku häitä järkkäämään ja yhteyttä minuun :D

      Poista